BLUE-JEANS-II, INCOTRO ? ? ?

blugi===

„Dacă ai trăi într-o grotă toată viața sau ai fi un extraterestru în vizită și te-ai duce în mall-urile românești, ai putea crede, fără să te înșeli prea mult, că majoritatea românilor sunt hipsteri dubioși, sunt nesiguri pe sexualitatea proprie ori duc lipsa unui minime dezvoltari a simțului ridicolului. Magazinele de haine de la noi sunt un fel de preselecție la „Românii au talent“.

blugi=

Tot felul de arătari care nu-și dau seama ca se fac de râs pe scenă. Dacă vrei sa-ți iei ca tot omul o pereche de blugi (reiați, pantaloni) normali, cauți ore-n șir fără garanția succesului, pentru că toate magazinele au blugi d-ăia mulați pe picioare pe care i-ar purta cel mult Hamlet dacă s-ar trezi deodată în secolul asta, blugi cu turul lăsat (foarte utili atunci când te c*ci pe tine, căci par să aiba un rezervor încorporat), blugi sfâșiați (pentru obsesiv-compulsivii care atunci când sunt nervoși își deșiră hainele) ș.a.m.d. Iar toate modelele astea de modă avortată sau scoasă cu forcepsul din mințile unor designeri mediocri sunt și foarte scumpe. Dar au succes.

blugi==

Și dacă se vând, magazinele sunt pline, că asta-i cererea. Nu contează că toți penibilii poartă blugi d-ăia mai ceva ca pe o uniformă. Nu-i deranjează, îți răspund, nonșalant, că astea-s tendințele. De acord, tendința de a fi prost. 

blugi--

Sunt cu adevărat fascinat de nevoia asta de a da o căruță de bani pe niște țoale gata tocite și rupte. Bun, poți să fii excentric pentru ca ți-au zis părinții că ești special, dar cu cât hainele alea sunt mai penibile și mai scumpe, cu atât mai mult se cumpără. Prin urmare, când întâlnești încă zece inși cu blugi la fel, nu mai poți spune că ăia sunt, de fapt, un obiect de lux și tu ești diferit pentru că numai tu ești rupt în c*r. 

BLUGI-=

Așa că treaba asta cu „e scump, sunt șmecher”, nu ține. Nu e ca și cum ai fi singurul din cartier care are Rolex, replică originală din China. Deci, cum ești tu special și faci un statement de feișăn? Și nu mă înțelegeți cumva greșit. Ma doare fix în turul pantalonilor ce face fiecare cu banii lui. Problema adevărată e că, pe lângă faptul că mă simt într-un film SF prost, înconjurat de clone fără simț estetic și penibile, nu mai gasești blugi normali!” ne spune Academia Catavencu.

blugi-

 

Să salvăm blugii până nu e prea târziu… Zic…

blugiAcum, fie vorba între noi, o pereche de blugi strâmți pe o „mademoiselă” de 43 de kg cu ei cu tot, e o plăcere. S-o privesti și s-o admiri. Corect, recunoaștem asta. Dar ce te faci când vezi aceeasi blugi la fel de strâmți pe un nene trecut de 40 de ani, în care de-abia intră, iar dacă scapă 10 RON pe jos, preferă să-i lase acolo decât să se aplece să-i ridice? ? ? Ce să te faci? Nu te faci. A, te faci că nu-l vezi. Că dacă-ți vede cool-ul cumva privirea uimită în direcția blugilor săi, te bate pe umăr și-ți șoptește „Invidiosule, asta e moda, țărane ! Tu ești probabil din Vaslui, n-ai de unde să știi”. Și taci și-l lași să-și continue pașii, forțați. Vizibil forțați.BLUG

Ce-i la moda, e lege. Nu ești cool, e clar, ești țăran. Ai „adidași” Nike de la Coggi cu însemne Amazon, esti OK. N-ai, ești un țăran coclit cu un șoșon si un galoș, în varianta „galoșon”. Asta în opinia celor „cool”. Tu nu știi ce înseamnă „skinny”, incultule ! Vasluistule !

blug

Tare !!! De sus în jos intră un marfar cu 8 vagoane cu tot. Și un CFR-ist pe alături cu fanionul galben de liberă trecere. De jos în sus, șmecheria se schimbă. De-abia daca intră o macaroană. Și aia stafidită. Dar e la modă, vasluistule, ți-am mai zis!

bluggg

Ei, așa da !!! Poți avea mereu mâinile libere, iar în tăgârța dintre picioare poți ascunde bine-merci 4 borcane cu fasole verde, 3 cu maioneză, 2 litri de ulei și un cartuș cu Marlboro Light. Păi nu?

In final să mai admirăm puțin moda și modelul…

blugg

Sa fie într-un ceas cu cuc ! Intr-un ceas bun, pardon ! Sau, ca sa cităm din nou Academia Cațavencu, să salvăm blugii până nu e prea târziu…

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s