NINY – FILE DE POVESTE (PARTEA A SASEA)

In aceea seara am stat mult timp treaza in ideea de a-l astepta dar m-a luat somnul.
A doua zi cand m-am trezit am coborat si am intrebat daca acest Chris a venit. Mi
s-a spus ca doarme, a ajuns tarziu si este obosit. Dupa ceva ore in sfarsit s-a trezit.
Am ciocanit la usa apoi am intrat. „Buna Chris” !!! „Hi, Nicky” !!!
Cand l-am vazut am ramas fara cuvinte. Camera lui era plina de haltere si aparate pentru sport iar acum intelesesem la ce folosea. Era un om inalt, bine facut si plin de muschi.

muschi

Nu ma intrebati cum ne-am inteles in prima zi, cert e ca din semne am priceput ca vrea sa facem sport impreuna, el incercand sa ma protejeze pentru ca eu ma repezeam la greutatile cele mai mari si voiam sa le ridic. Imi spunea prin semne ca nu am voie, ca sunt prea grele, dar eu imi ziceam in minte ca „aha, stiu eu, nu vrea sa-l intrec la muschi” !!!
Pe seara, Chris imi zice: „Hai sa te invat cateva cuvinte ca sa te descurci mai bine.
Bine, ii raspund eu, ma duc sa-mi aduc dictionarul.

dictionar

Toata seara am invatat cuvinte in limba engleza, masa, scaun, broasca, pisica, usa,
caine, gagica, intra, iese, iubita, prietena…
Printre aceste cuvinte aflu ca acest Chris are o iubita si ca a doua zi se va intalni cu
ea, ca el joaca la echipa nationala de rugby a Angliei, ca in 3 zile va pleaca in
cantonament… Seara tarziu am plecat fericita la culcare si totodata nerabdatoare
sa-i cunosc iubita. Eu deja imi inchipuiam o fata pe masura lui, plina de muschi ca el, inalta, mare… Trecand si peste aceasta noapte apoi dimineata urmand ca de obicei, micul dejun, pranz, joaca, nerabdarea mea era la limita maxima avand in vedere ca ea trebuia sa apara la ora 14 iar eu anuntasem ca vreau sa-i deschid usa cand va suna la sonerie, ca s-o vad prima. Zis si facut, aud soneria si sar la usa.
Privirea o aveam deja atintita in sus dar cand deschid, ce-mi vad ochii? O blonda
frumoasa foc, micuta, intr-o rochie rosie mulata pe corp…

blonda

„Chris”, strig eu, „your sexy girl friend, pussycat, lady in red is here”… Am schimbat cateva vorbe cu ea in timp ce il asteptam pe Chris sa coboare, apoi
ei doi au plecat la plimbare, iar eu deasemenea am plecat la plimbare cu restul familiei.
In urmatoarele doua zile am fost la cumparaturi. Mi s-a spus ca hainele pe care le
aveam nu erau tocmai adecvate. Ma plimbau prin diverse magazine sa-mi aleg haine potrivite si incaltaminte pe masura.

magazin haine

La raionul de incaltaminte a existat un moment amuzant cand m-au intrebat cat port. Le-am raspuns ca 36, iar ei au ramas mirati. „Nu poti purta 36, nimeni nu poarta 36″, mi s-a spus.

magazin incaltaminte

Am fost dusa la cabina de proba, unde una dintre vanzatoare mi-a masurat picioarele cu centimetrul de croitorie, pe lungime, pe latime, de sus in jos si
astfel aveam sa aflu ca port nr 5. In orice magazin intram eram masurata apoi hainele cu numarul corespunzator taliei mele veneau la cabina de proba, bineinteles, in functie de ce anume imi alegeam eu.
In Romania nu avusesem parte de asa ceva pana atunci, iar astazi doar brand-urile
renumite pot oferi asa ceva. Traiam un vis real din care nu voiam sa ma trezesc niciodata.

dream

Am fost imbracata din cap pana in picioare cu haine care imi veneau foarte bine,
exact dupa forma corpului si nu mai era nevoie sa le rasucesc sau sa le intind ca sa
mi se potriveasca. Aveam atatea haine incat ajunsesem ca dimineata cand ma trezeam sa nu stiu efectiv cu ce sa ma imbrac.
Dupa numai o saptamana incepusem sa cunosc cateva cuvinte, sa fiu tratata ca o
printesa, incepusem sa-mi dau seama ce insemna dragostea de familie.

cuvinte

Incepusem sa pricep ce inseamna sa ai de toate in frigider iar tu sa nu vrei sa mananci, sa existe fructe pe masa la discretie si tu sa fii satul, sa ai haine placute, viu colorate, incaltaminte, sa faci baie in fiecare seara, sa ai liniste, sa iti dai seama ce inseamna dragostea fata de animalele de companie…

mere

Dragostea care ma inconjura si toate sentimentele frumoase din interiorul meu pe care le simteam, tot ce vedeam si tot ce aveam, nu se compara cu nimic din ce avusesem parte pana atunci.

placinte

Nu mai eram certata de nimeni, nu vedeam nicaieri in jurul meu priviri intepatoare sau amenintatoare, eram plimbata, distrata, imbracata mereu in haine curate, eram odihnita, aveam dormitor propriu, pur si simplu traiam un vis real. Zilnic lucruri frumoase mi se intamplau. Lucruri si sentimente de care nu avusesem niciodata parte pana atunci.
In urmatoarea zi urmau sa ajunga in Londra si celelalte 20 de fete care veneau cu
autocarul.

autocar

Le asteptam nerabdatoare, timpul se scurgea placut dar parca prea incet. Vroiam sa le reintalnesc cat mai repede cu putinta. In ziua cu pricina am stat acasa asteptandu-le. Urmau sa ajunga dupa amiaza dar autocarul a avut intarziere de 10 ore. Au ajuns intr-un final la orele 23, aproape de miezul noptii.

ora 11

Cantam la pian in sufragerie cand au ajuns.

pian

Ele auzeau sunetul pianului iar eu eram atenta la zarva ce se auzea in holul casei. Cand am iesit din camera mea, casa era plina de fete. Ne-am salutat, ne-am imbratisat, apoi le-am servit cu cate un cornet de inghetata.

inghetata

Era la discretie. Toate fetele au fost distribuite la cate o familie, cate una sau chiar cate doua. Pana sa ne despartim, ne-am facut planuri pentru toata saptamana urmatoare si am stabilit ce vom vizita, ce vom vedea si pe unde ne vom plimba.

buckingham

Am vizitat palatul Buckingham, muzeul Madame Rousseau, apoi gradina zoologica.

london bridge

Ne-am plimbat pe London Bridge, am luat bilete si am facut un tur al orasului cu
London Bus Tour.

parc distractii

Apoi am facut o vizita la parcul acvatic, am fost in mai multe parcuri de distractii, am fost la niste sali de fitness.

sala de forta

Tot in perioada asta am dat vreo doua petreceri, am vizitat locurile de munca ale familiilor la care erau repartizate fetele si am fost in niste baruri frumos iluminate, unde aveam si noi, copiii, acces.

madame rousseau

A urmat, inevitabil, o discoteca…

discoteca

Cele doua saptamani au trecut extrem de repede. Am vizitat tot ce se putea vizita. In ultima seara am petrecut la una din familii si pe ultima suta de metri am stabilit planul pentru a doua zi conform caruia toata lumea la ora 9 dimineata trebuia sa fie la aeroport, pregatita pentru plecare. Intoarcerea in tara urma sa fie nu cu autocarul ci cu avionul.

avion

Ne-am intalnit a doua zi la aeroport, asa cum stabilisem. Eram cea de-a douazecisiuna fata aleasa pentru plecare si totodata si cea mai mica
dintre toate. Ajunsa la aeroport, mare mi-a fost mirarea sa aflu ca se stabilise deja ca eu voi ramane in Anglia. Imi amintesc ca am inceput sa plang ca voi ramane singura.

sad icon

Mi-am luat inima in dinti si am zis „Ce-o fi o fi, raman aici!” Mi-am luat la revedere de la celelalte fete si am asteptat decolarea avionului. „Gata, au plecat!”, mi se spune. „Hai sa mergem, avem alte planuri cu si pentru tine!”… Romania ramanea departe pentru mine, ca un vis urat din care ma trezisem iar Dumnezeu avea alte planuri cu mine. Trebuia sa iau viata in piept indiferent de intamplarile viitoare, trebuia sa devin matura inainte de vreme. M-am intarit in sinea mea, m-am incurajat cum m-am priceput, mi-am sters lacrimile si am soptit, asa ca pentru mine: „E OK, sunt un om mare si voi reusi, viata e frumoasa” !!! Eram totusi un copil… VA URMA.