DISPOZITIVUL „D.A.C.I.A.”

limitator-dacia

Politia Rutiera urmeaza sa omologheze si sa introduca in trafic
Dispozitivele Anti-Cretini, Imbecili si Anormali ( prescurtat – DACIA),
destinate celor mai nesimtiti, tupeisti si cretini soferi.
S-a demonstrat clar ca inasprirea legislatiei si majorarea amenzilor
nu usureaza cu nimic situatia si nu curata soselele de imbecili, asa
ca, cu ajutorul unor cercetatori specializati in robotica si inventii,
politistii romani au creat aceste dispozitive speciale care scot piloteii
amatori, dar plini de ifose in cap, din circuit.
Acestea seamana cu niste limitatoare simple, insa, odata ce dobitocul
s-a apropiat, senzorii din dispozitive, coroborati cu un sistem de drone
minuscule, citesc instantaneu o serie de parametri cum ar fi: IQ-ul
parameciului de la volan, configuratia fetei si caracteristicile privirii
(de tip gibonoid, cocalar, manelist, toparlan, pitecantrop, fan Boca),
inflexiunile vocii, vocabularul de maimuta fiarta agramata si scarboasa,
cu terminologia specifica (sa mor in puscarie, plua, tuf pa ma-ta,
fratica, esti slang, esti broccoli la cap, sa moara mama), temperamentul
de guvid nervos, perdelutele cu ciucurasi, lipsa centurii de siguranta,
cruci, cruciulite, crucioaie si cruciuloaie pe parbriz, poze cu Boca pe
geamurile laterale si in torpedo, miscarile agitate si haotice, dar si
attach-ul plastifiat de pe scaunul din dreapta, gen pitipoanca tunata,
printesa, zana sau pisi care-si face selfie la volan sa creada lumea ca
e soferita dar daca o pui sa scoata o piulita de la germac sau o intrebi
unde anume e cromghelderul la un camion se uita la tine ca Zamolxis
la branza de vaci, aia light, fara grasime. Primeaza deasemenea genul
de muzica din auto, ca si decibelii; manele, paranghelie, etno, latino,
populara din Ardeal, sarbe, tacaneaua de Maramures, dispozitivele
politiei recunoscand imediat tipul de sofer dupa ceea ce obisnuieste
sa asculte. Evident, dispozitivul se declanseaza obligatoriu nu doar la
recunoasterea semnalmentelor de mai sus, ci si la incalcarea regulilor
de circulatie si a normelor elementare de bun simt, cum ar fi scrasnete
de roti si frana atunci cand nu e cazul, turarea motorului, drifturi cu fum
de cauciucuri, taiatul fetei la milimetru, depasirea pe linie continua sau
dubla continua, neasigurarea la viraje, nesemnalizarea schimbarii directiei
de mers, flash-uri in scopul intimidarii, semne obscene, palavragitul la
telefon si mai ales navigatul pe Facebook in timpul mersului, rujatul in
oglinda din mers, live-ul la volan, datul cu oja si alte mitocanisme tipice.
Iar in cazul camioanelor, asigurarea marfii in Y si Z in loc de X si folosirea
exagerata a cuvantului „stau” in loc de pur romanescul „ambuteiaj”.
Cum functioneaza dispozitivul DACIA ? In afara de faptul ca trimite orice
automobil depistat in neregula cu ocupanti cu tot la un control de
specialitate destinat eliminarii din trafic, acesta se prezinta sub forma
unui semicilindru cu ace si magneti care imobilizeaza mitocanul, indiferent
de tipul de automobil si emite semnale foarte puternice audio si luminoase,
pana la sosirea echipajelor de politie. Daca mitocanul incearca sa plece pe
jante, dispozitivele il pot electrocuta in masina, pot exploda, ori pot emite
gaze toxice gen sconcs.

limitator-dacia

Inspiratie din defecti . ro

 

 

 

 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s